maanantai 16. heinäkuuta 2012

Termos!

Moro, Pitkään aikaa päässy päivitteleen mitään. Pitkää tarinaa pukkais mut jätetään pieneksi. Edellinen E21 lähti meni hermo kauhea sattumien summa eikä vaan jaksanu. pihaan ilmesty tämmöinen

Honda CBR 900RR joskus aikoinaan 125cc:llä mentiin jo satelela pitkää soiroa joten isoa oli ikävä, varsinkin kun kavereiden pyöriä välilä ajeluttanut. Tällä mopolla mentiin sitten näinkin nätissä menossa.

Asenne on siis sama oli pyöriä 4 tai 2 alla! Noh huonon tuurin saattelemana nappasin vähän nopeutta mopolla ja lähti kortti hyllylle toviksi joten myin tämänkin kaverille pitkin kynsin... hienoa laite vielä joku päivä hankin toisen! HONDAN! Tilalle eksyi tämmöinen rumilus.

Kavereiden "kiertopalkinto" 315. M10b18? pohja moottorina, nokalla dellortoilla ja peltisarjalla höystettynä, ja spaxin alustalla ihan kelpo pohja lähteä, tosin aivan karmivan ruma..

Noh, auto talliin lihoiksi, eristeet ja kaikki ylimääräinen pois autosta. ehostusta, maalia, hermoja ja tunteja kului ja auto näyttää tällä hetkellä tältä.


Hönö harmaassa paidassa olen minä..  Auto toimii hienosti moottorin osalta, syylärin saisi vaihtaa isompaan. pidemmät torvet kaasareille ja kunnon säätöä niin rupeis olemaan. tässä koneessa, sytkää ohjaa MSD 6al digital ja paukkua antaa MSD blaster2 puola. näillä saatiin kaikki sytkä ongelmat pois, joista olen BTCF:llä lukenut kun ennakot on pielessä bochin laitteiden takia. Alustassa lähstulkoon sama tmodit kuin vahassakin plus pari uutta. kääntö varret on 2cm lyhkäsemmät kuin vanhassa (en suosittele) topparit pakko tehdä ettei ota tukivarsiin kiinni. ja alatukivarsia on siirretty 2cm ulommas camberin toivossa. Seuraavissa kuvissa uupuu yläpäät iskareilta ja ajossa sen huomasi puskee kuin hullu. muutoin kyllä menee ihan hienosti, hiukan oli pitoa federalin 205/40/16 kumeilla mutta sadekeli testejä odotellessa. tässä vielä pari kuvaa vkl koe ajoista autolla.





Sittemmin myös muien autoissa onedetty, datsuni on ajossa ja liikkuu nätisti kaikkinen alusta modineen ja moottorilla! hieno laite kaiken kaikkiaan ja sai ansaitun Tuning.fi lehti esittelynkin. hienoa alkku!

Samoin väiskin BMW e30 projekti on edennyt kun tallille ilmestyi 327 korinen laitos johon SAABin 2,3 Turko tekniikka olisi tarkoitus upottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti